بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
اکبر شفیع زاده
22:17
شنبه 30 دی 1391

سلام به تمامی دوستان و هواداران این وب این چند وقته دارم بیشتر روی بازی های آنلاین کار می کنم راستیت مطلب زیر برگرفته از سایت yjc است که آن را کپی کرده ام اما یک سوال که شما دوست دارید این سایت به چه چیزی اختصاص یابد

لطفا عدد مورد نظر را در ادامه مطلب بنویسید

1.سایت بازی های آنلاین

2.دانلود بازی

3.دانلود نرم افزار

4.رمز بازی ها مانند GTA 5

تعداد بازدید از این مطلب: 1956
بازدید : 1956
اکبر شفیع زاده
22:11
شنبه 30 دی 1391

بازی های آنلاین این روزها بسیار فراگیر شده اند و طرفداران زیادی دارند. طراحان ایرانی نیز از موج بازی های آنلاین عقب نمانده اند و بازی های مختلفی را در سطح نت طراحی کرده اند. این بازی ها در سبک های متفوت هستند اما غالبا آن ها را در سبک استراتِیک می بینیم.

در این مطلب نگاهی خواهیم داشت به 5 بازی آنلاین ایرانی که می توانید آن ها را در فضای اینترنت انجام دهید و از آن ها لذت ببرید:

بازی کلاب فوتبال من


شما در کلاب فوتبال من می توانید با ساخت تیم خود, مدیریت صحیح, شرکت در لیگ ها, برنده شدن, کسب درآمد و صعود به لیگ های بالاتر, خودتان را مطرح کنید و استعداد مربیگریتان را محک بزنید.

در این بازی شما بعد از ساخت هر تیم وارد هرم لیگ ها می شوید و در آنجا باید بازیکنان خودتان را طوری تنظیم کنید که بتوانند دیگر تیم های لیگ را شکست داده تا به مرحله های بالا صعود کنند. در این بازی شما می توانید از سیستم خرید و فروش بازیکن ها استفاده کنید تا بهترین نتیجه را لیگ بگیرید.
 


در کنار مسئولیت های مربیگری شما مسئولیت هایی مانند تنظیم وضعیت استادیوم، وضعیت طرفداران و حتی خرید و فروش مربی بدنساز و یا پزشک تیم نیز بر عهده دارید.



این بازی یکی از محبوب ترین و همچنین زیباترین بازی های آنلاینی است و نیاز به زمان زیادی ندارد و تنها در چند دقیقه می توانید تیمتان را کاملا سر و سامان دهید.



بازی دنیای تاواری


دنیای تاوری یک بازی واقعی پیوسته و اینترنتی با سیستم مستقل گسترده و دستورالعمل های لایه ای است .در این بازی به طور تخمینی شما 20 نوع ساختمان، سیستمهای دفاعی متفاوت، هواپیمای در حال پرواز ، واحدهای زمینی -25 نوع کلی طراحی شده را دارید.




یک سیستم بی همتای مهاجرتی درست شده است که به بازیکنان موقعیت سکون در سیاره ها، شامل 8 جزیره در هر سیاره را می دهد. در این بازی ابتدا سیاره و جزیره خودتان را انتخاب می کنید سپس وارد بازی می شوید. در حین بازی راهنمایی های لازم به شما داده می شود.



بازی عصر پادشاهان

عصر پادشاهان یک بازی ایرانی تحت اینترنت است. برای بازی کردن نیاز به نصب برنامه خاصی روی کامپیوتر شما نمی باشد و کافی است که مطابق آموزش این راهنما یک اکانت کاربری برای خود در بازی ایجاد نمایید و به عنوان یک پادشاه جوان هیجان یک دنیای پر مخاطره و اسرار آمیز را تجربه نمایید. این بازی رایگان و در سبک تاریخی-نظامی، بر اساس یک داستان تخیلی تاریخی تولید شده‌ است.



در این بازی شما به عنوان یک پادشاه شجاع تلاش می کنید با ایجاد امپراتوری قدرتمند و ارتشی عظیم به مبارزه با شیاطین برخیزید و در این میان جنگ‌هایی بزرگ شکل خواهد گرفت و دلاوران و قهرمانانی همچون شما با شکست شیاطین نام خود را در کتیبه جاودان قهرمانان ثبت کرده و به جوایز نقدی هر دوره از بازی دست می‌یابند.




برای ثبت نام در بازی کافی است در سایت بازی دکمه "شروع بازی" را کلیک کنید و یکی از سرورهایی که هنوز ثبت نام در آنها فعال می باشد را انتخاب نمایید. با ورود به صفحه لاگین آن سرور، روی دکمه "یک اکانت کاربری بسازید" کلیک کنید تا وارد فرم ثبت نام شوید و با تکمیل این فرم، می توانید مالک یک اکانت در بازی عصر پادشاهان شوید و بازی را به عنوان یک پادشاه جوان آغاز نمایید.



بازی جنگ خان ها

جنگ خان ها یک بازی گروهی آنلاین نقش گزاری است (MMORPG) - شما نیاز به دانلود هیچ چیزی ندارید! نام نویسی تنها یک دقیقه زمان خواهد برد و شما می توانید بازی خود را آغاز کنید. در این بازی قرون وسطایی شما قادر خواهید بود از بین 12 نژاد منحصربفرد نژاد خود را انتخاب نمایید، از استراتژی های پیچیده برای نبردهای خود استفاده کنید و 16 یگان مختلف جنگی و محاصره ای را آماده نمایید، 12 یگان ویژه، ساختمان های متنوع، 13 مهارت و ویژگی های بسیار دیگر. همه این موارد برای شما یک سرگرمی ممتاز را تضمین می کند، اما این زقابت در بعضی مواقع ممکن عرق را بر پیشانی شما بنشاند.




این بازی در نمایشگاه های مختلف بازی توانسته است جوایز گوناگون را دریافت کند که یکی از مهمترین آن ها جایزه بهترین بازی استراتژیک قرون وسطایی است.



بازی آسمان دژ

آسمان دژ یک بازی MMO می‌باشد. که توسط  شرکت ایرانی با نام، توسعه‌گرشبیه ساز تولید شده است. این بازی به دو زبان فارسی و انگلیسی عرضه شده است. تا به حال یک منظومه‌ی تست و ۴ منظومه‌ی رسمی به پایان رسیده است و بازی در حال حاضر در منظومه‌ی پنجم با نام راما و ششم با نام کدونیکس در جریان است.




این بازی نیازی به دانلود ندارد و به صورت آنلاین، فقط با مراجعه به سایت بازی می‌توانید بازی را شروع کنید. در این بازی شما با دنیا در سال‌های دور آشنا می‌شوید، مفاهیم علمی بسیاری از فضا و آینده می‌آموزید، قدرت اداره یک سیاره یا چندین سیاره را در خود افزایش می‌دهید. در این بازی باید بجنگید، استراتژی بچینید و در یک فدراسیون عضو شوید. با سایر فرماندهان تجارت کنید. آیتم‌هایی قدرتمند کسب کنید و با متحدانتان در مأموریتی بزرگ افتخار بیافرینید.



تعداد بازدید از این مطلب: 5010
موضوعات مرتبط: سایت بازی آنلاین , ,
بازدید : 5010
اکبر شفیع زاده
23:3
پنج شنبه 28 دی 1391

http://s10.kingsera.ir/signup.php?rid=20418&_=ef945c1e70ca510d79b92c716acad3e9

از طریق لینک بالا عضو بازی رایگان عصر پادشاهان بشوید

تعداد بازدید از این مطلب: 2765
موضوعات مرتبط: سایت بازی آنلاین , ,
بازدید : 2765
اکبر شفیع زاده
19:48
چهار شنبه 27 دی 1391
بازی آنلاین رایگان: جنگ خان ها - ورژن 5.0
بازنویسی تاریخ قرون وسطی! تاخت و تاز روح خان به پایان رسیده است. اکنون با آزاد شدن سرزمین ها از تاریکی روح خان بازیکنان می توانند روی دشمنان خود تمرکز کنند و برای زمین های دیگر مبارزه نمایند. نبرد هیچ گاه به این اندازه حساس نبوده است!
 اولین بازی استراتژیک با قوم پارس و افسانه آرش کمانگیر: بازی زیبای جنگ خان ها همراه با 12 قوم و امپراطوری بزرگ دنیای قرون وسطی ( همراه با قوم پارسیان به سرکردگی یگان افسانه ای آرش کمانگیر ) هم اکنون نگارش جدید بازی خود عرضه کرده است. می توانید هم اکنون امپراطوری خود پایه نهاده و لرزده بر اندام دشمنان خود بیاندازید.
جایزه: در پایان راند هایی از بازی به نفرات برتر جوایزی از جمله کنسول های جدید ویدئویی ، سکه های طلا و جوایز نقدی و غیر نقدی دیگر اهدا خواهد شد و از بازیکنان برتر هر دنیا تقدیر به عمل خواهد آمد. این تنها بخشی از امکاناتیست که جنگ خان ها در اختیار بازیکنان خود قرار می دهد.  
جنگ خان ها برای همه:    جنگ خان ها با سرعت های مختلف و راند های 1 ماه تا 6 ماه محلی مناسب برای هر قشر از بازیکنانی است که وقت و زمان معینی برای تفریح کردن دارند. تنها کافیست زمان تفریح خود را مشخص کنید و دنیای مورد نظر را انتخاب کنید تا یک دوره کامل را به طور حتم تجربه نمایید و لذت ببرید.

تعداد بازدید از این مطلب: 4692
برچسب‌ها: بازی , آنلاین , سایت ,
موضوعات مرتبط: سایت بازی آنلاین , ,
بازدید : 4692
اکبر شفیع زاده
20:11
سه شنبه 26 دی 1391

به گزارش دانلود کده ، بی تردید استفاده بیمارگونه از بازی های رایانه ای یا اینترنت ، كودكان و نوجوانان را از فعالیت های مفید و سازنده ای مانند فعالیت های درسی، ورزش كردن و ارتباط با دوستان و والدین، باز می دارد.
كودكان با فرارسیدن فصل تابستان، ساعات زیادی را صرف بازی رایانه ای می كنند و والدین بی توجه به نوع بازی ها و عوارض جسمی و روانی نشستن پشت رایانه و بازی های رایانه ای نامناسب، فقط می خواهند كودكانشان ساعاتی آرام و ساكت باشند.
بازی های رایانه ای از كاستی ها و آسیب هایی برخوردار است در حالی كه اغلب والدین در مورد نوع بازی ها و نحوه استفاده از این بازی ها و همچنین خطرات و تهدیدهای آن برای سلامت روان كودكان خود اطلاعات كافی ندارند.
گر چه که گاهي ديده شده بازی های رایانه ای، خلاقیت كودكان را شكوفا كند و به نیازهای آنها برای تجربه كردن هیجان، پاسخ فوری دهد اما در كنار این فواید مضرات قابل توجهی نیز در بازی های رایانه ای، گزارش شده است كه نمی توان به راحتی از كنار آنها گذشت و آن را نادیده گرفت.
حسين ابراهيمي روانشناس تصریح می كند، برخی از كودكان، والدین را بطور مداوم به خرید بازی های رایانه ای و پرداخت پول برای دستیابی به تسهیلات اینترنتی از جمله اینترنت پر سرعت وا می دارند و متأسفانه پدر و مادرها هم از این امر اطاعت می كنند و در برابر خواسته فرزندان سر تسلیم فرو می آورند.
وي گفت : كودكان و نوجوانانی كه ساعات متمادی در اینترنت پرسه می زنند و به بازی های رایانه ای می پردازند، برای درس خواندن و به ویژه فراگیری نكات و مباحث جدید ، وقت كم می آورند.
اين روانشناس ادامه مي دهد: همچنين اگر زمان صرف شده برای وبگردی و بازی های رایانه ای، بسیار طولانی باشد، عوارضی مانند اضافه وزن، تاری دید، نزدیك بینی، كم حوصلگی و بی حوصلگی، كم خوابی و در نتیجه چرت زدن در طول روز و افت تحصیلی، پرخاشگری، خشونت ورزی و گاهی حتی تمایل و اقدام به اعمال بزهكارانه و خلاف قانون گریبانگیر كودكان و نوجوانان می شود.
بنابراین مسوولان و والدین باید نسبت به اینگونه بازی ها حساس باشند و اوقات فراغت فرزندان خود را اينگونه پرنکنند./ز
گزارش ازاکبر شفیع زاده

تعداد بازدید از این مطلب: 3203
موضوعات مرتبط: سایت بازی آنلاین , ,
بازدید : 3203
اکبر شفیع زاده
17:57
سه شنبه 26 دی 1391

هر سوالی درباره هر بازی که داشتید در نظرات خود بیان کنید راستی برای استفاده بهتر از وب از مرورگر اکسپلور استفاده کنید با تشکر

تعداد بازدید از این مطلب: 1742
بازدید : 1742
اکبر شفیع زاده
22:8
یک شنبه 24 دی 1391
به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران، موفقیت چشمگیر بازی رایانه ای لیمبو (Limbo) و کسب عنوان بهترین بازی سال 2010 باعث شد تا سازندگان سری جدیدی از این گیم محبوب و پرطرفدار را با نام LAD برای پلتفرم iOS طراحی کنند.
شما نقش یک پسر بچه را در این بازی فکری و ماجراجویانه بر عهده دارید که باید معماهای دشوار و پیچیده مراحل مختلف را حل و از آنها عبور کند.
در این بازی فقط از رنگ های سیاه و سفید استفاده شده و تاریکی محیط، صداگذاری حرفه ای و موجودات عجیب جنگل فضای ترسناکی را برای آن ایجاد کرده اند.
گفتنی است بازی LAD بر روی دستگاه های آیفون، آیپد و آیپاد دارای سیستم عامل iOS 4 و بالاتر قابل نصب و اجراست.
برای دانلود بازی ماجراجویی LAD اینجا کلیک کنید
تعداد بازدید از این مطلب: 2173
بازدید : 2173
اکبر شفیع زاده
21:58
یک شنبه 24 دی 1391
بازی های رایانه ای به عنوان رسانه ای جدید جزء مغفول مانده ای از فضای مجازی به شمار می آیند .این درحالی است که بازی های آنلاین امروزه بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته .

به گزارش akbardownload ، بازی های رایانه ای به عنوان رسانه ای جدید جزء مغفول مانده ای از فضای مجازی به شمار می آیند .این درحالی است که بازی های آنلاین امروزه بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته تا حدی که 27 درصد از کاربران اینترنت برای استفاده از بازی های آنلاین وارد فضای مجازی می شوند .

 اما چند سالی است که ساخت بازی رایانه ای در ایران با حمایت های نهاد هایی همچون بنیاد ملی بازی های رایانه ای ، موسسه تبیان ، سازمان بسیج دانش آموزی ، کانون پرورش فکری و مرکز رسانه های دیجیتال شروع شده و با توجه به استقبال بی نظیر مخاطبان ایرانی از بازی های آنلاین این بخش مورد توجه مسئولان قرار گرفته و با حمایت های صورت گرفته رشد قابل توجهی داشته تا جایی که طبق اعلام مسئولان، بازی ایرانی "آسمان دژ2" کاندیدای دریافت جایزه بهترین بازی رایانه ای در جشنواره بازی رایانه ای MMO of The Year آلمان شده است، این در حالی است که بازی آلمانی تراوین پربازدید ترین بازی آنلاین در ایران است و به خاطر تبلیغات گسترده ی بازی های آنلاین خارجی در یاهو و گوگل و سایت های پربازدید مجالی برای رقابت بازی های ایرانی نمانده و گیمرهای ایرانی به سمت بازی های خارجی سوق داده شده اند .

در این میان بازی آلمانی تراوین پس از چند سال حضور در ایران روز گذشته فیلتر و از دسترس خارج شد. بازی ای که نه تنها فرهنگ غربیِ تهاجم و غارت را ترویج می داد، بلکه روزانه با فروش مجازی خود میلیونها دلار ارز را از کشور خارج می کرد. با یک حساب سرانگشتی میتوان فهمید که حداقل ماهی نیم میلیارد تومان طلای مجازی در این بازی فروخته می شود چرا که طبق اعلام سایت تراوین حدود 100 هزار عضو ایرانی کاربر آن هستند، طبق استاندارد های جهانی حدود 10 درصد کاربران بازی های آنلاین فعال بوده و از این تعداد 9 درصد پرداخت آنلاین خواهند داشت، بنابراین اگر روزی حداقل یک درصد از کاربران تراوین یعنی حدود هزار نفر از ارزانترین طلای بازی (2 تا 5 یورو) خرید کنند ماهی 500 میلیون تومان و البته سالی 6 میلیارد تومان(!) آنهم به صورت پول نفت عاید تراوین خواهد شد که اکثر آن سهم شرکت خارجی است.

کاش این درآمد در سال تولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی عاید شرکت های بازی ساز کشورعزیزمان شود چرا که قطعا تولیدکنندگان آن از شرکت های خارجی هیچ چیزی کم ندارند فقط این چرخه قدرت در اینترنت است که تعیین می کند چه کسی دیده شود و چه کسی نادیده گرفته شود اگرچه کاندید بهترین بازی دنیا باشد .

 

 

 

لینک :
gorz.ir

زبان برنامه نویسی / cms استفاده شده :
php
شرکت / مجری اصلی پروژه :
TGB
گرافیست / طراح سایت :
حمیدرضا املح
برنامه نویس سایت :
فواد امیری-پیمان افراز
مدیر سایت در حال حاضر :
فواد امیری
توضیحات :
بازی گرز، یک بازی استراتژیک جنگی ایرانی تحت وب است که در ایران طراحی شده. مراحل ساخت بازی از اردیبهشت ۱۳۹۰ آغاز شده و نسخه بتای بازی در تاریخ ۱۲ اسفندماه ۱۳۹۰ به طور رسمی در اختیار گروهی از بازی دوستان ایرانی برای تست قرار گرفت. این بازی با سایر بازی‌های استراتژیک مرسوم تحت وب تفاوت دارد و سبک بازی بیشتر به روند بازی‌های کامپیوتری ای نظیر وارکرفت و همین طور برخی سبک‌های نبرد کال آو دیوتی می‌ماند. در بازی گرز، هر فرد با ثبت نام و انتخاب نژاد، لشگر خود را ساخته و با قهرمان لشگر به مبارزه با سایر فرماندهان و کاربران موجود در بازی می‌پردازد.

تعداد بازدید از این مطلب: 1782
موضوعات مرتبط: سایت بازی آنلاین , ,
اکبر شفیع زاده
15:39
شنبه 23 دی 1391

عصر پادشاهان از جنگ خان ها هم جالب تر است یه سری بزنید خیلی خیلی جالبه

تعداد بازدید از این مطلب: 2468
موضوعات مرتبط: سایت بازی آنلاین , ,
بازدید : 2468
اکبر شفیع زاده
15:25
شنبه 23 دی 1391
دانلود Devil May Cry 3: Special Edition - بازی شیطان هم می گرید 3

بازی فوق العاده زیبا و جذاب Devil May Cry 3: Special Edition از محبوبیت خاصی در میان طرفداران سبک Beat-'Em-Up برخوردار است، داستان بازی همچنان در مورد مبارزه با موجودات جهنمی است و شما در بازی دانته را هدایت می کنید. دانته یک جن گیر حرفه ای است که فنون رزمی را به خوبی بلد است و استاد استفاده از سلاح سرد و گرم می باشد. بازی در اتاق جن گیری دانته با یک دموی زیبا آغاز می شود و شما را بر روی صندلیتان میخکوب می کند . دانته یک برادر دو قلو دارد که شبیه به هم هستند برادر او نیز مانند خودش یک جن گیر است اما با افکاری پلید! دانته متوجه افکار پلید برادرش و همکاری او با شیطان می شود و تصمیم می گیرد که برادرش را منصرف کند اما او منصرف نمی شود و دانته تصمیم می گیرد که شیطان و برادرش شکست داده و جهان را نجات دهد. در بازی یک دختر با دانته همکاری کرده و شیطان را شکست می دهند. گرافیک بازی بسیار خوب و روان است و دموهای بازی در جذابیت بازی نقش بسیاری داشته اند.

ویژگی های بازی Devil May Cry 3: Special Edition:
- داستانی جذاب
- گرافیک فوق العاده
- نمایش دمو های زیبا در جریان بازی
- کنترل راحت کاراکتر بازی
- صدا و موسیقی متن زیبا
- و ...

Devil May Cry 3 marks the return of the world’s toughest demon slayer, Dante, in a riveting new game marked by complex storylines, striking graphics and unadulterated stylistic action. As a prequel to the first Devil May Cry, the story unfolds an earlier chapter in Dante’s history, to a fateful clash with his evil twin brother. In addition to its characteristic fast paced action, the game increases the intensity with a new "style" system. It adds more depth to gameplay and allows players to choose between short-range, long-range, defensive or evasive play styles. Each system has its own range of features and players can power up their favorite style for increased special attack abilities. Special Edition feature: Now play as Dante’s twin Vergil!

سیستم مورد نیاز

- System: 1 GHz Pentium III or equivalent
- RAM: 256 MB
- Video Memory:128 MB
- Hard Drive Space: 4700 MB

مشخصات

شرکت سازنده: ubisoft
حجم فایل: 1060 مگابایت
تاریخ انتشار: 10:25 - 90/6/30
منبع: دانلود کده
امتیاز:

راهنمای نصب

برای نصب این بازی، باید آخرین بروز رسانی کارت گرافیک خود را داشته باشید کلیدهای این بازی علاوه بر کلیدهای چهار جهت کلیدهای W,A,S,D و همچنین J,K,L,M,I,Q,E,N,P است. دقت کنید که به غیر از کلیدهای نام برده دیگر کلیدها (بخصوص کلید Enter) عملی انجام نمی دهند. برای خروج از بازی نیز باید کلیدهای ALT + F4 را همزمان فشرده و سپس YES را انتخاب کرده و کلید K را فشار دهید.
البته می توانید در صورت لزوم به قسمت Option بازی رفته و کلیدهای دلخواه خود را انتخاب نمایید.

تعداد بازدید از این مطلب: 4987
موضوعات مرتبط: دانلود بازی , ,
اکبر شفیع زاده
12:36
جمعه 22 دی 1391

khanwars.ir

جنگ خان ها یکی از زیبا ترین بازی های آنلاین ایرانی است اگر چه بازی دیگری به نام گرز وجود دارد که کمی از بازی جنگ خان ها رتبه کم تری دارد لطفا به سایت سطر اول بروید و عضو شوید و بعد با قبیله ما صلح کنید نام قبیله ما jin.kazuya است.

با تشکر

تعداد بازدید از این مطلب: 3081
موضوعات مرتبط: سایت بازی آنلاین , ,
بازدید : 3081
اکبر شفیع زاده
15:11
پنج شنبه 21 دی 1391

warcry.ir

gorz.ir

navard.net

gorz.ir

www.tribos.ir

www.khanwars.ir

تعداد بازدید از این مطلب: 2632
موضوعات مرتبط: سایت بازی آنلاین , ,
بازدید : 2632
اکبر شفیع زاده
14:49
چهار شنبه 20 دی 1391

سلام این save 100% بازی evil 4 هستش که یعنی تا اخرین مرحله بازی رفته شده.

برای دانلود کلیک کنید

 
 

 

 

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
تعداد بازدید از این مطلب: 4188
اکبر شفیع زاده
22:25
یک شنبه 17 دی 1391

برید به انجمن زیر عضو شو فضایی علمی ادبی و تکنولوژی زیر مجموعه خودمه بدون هیچ نوع حرف زشت و ناپسند و هرکس از این دستور سر پیچی کند از انجمن بیرون خواهد رفت و برای همیشه تبعید خواهد شد !!!!!

باتشکر از تو دوست عزیز تازه عضویت در انجمن رایگانه

www.akbarpc.rzb.ir/forum

تعداد بازدید از این مطلب: 2080
بازدید : 2080
اکبر شفیع زاده
15:8
17 دی 1391

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

دانلود با لینک مستقیم . . .


DOWNLOAD

 


دانلود با لینک غیر مستقیم ( آپلودباز ) . . .


DOWNLOAD

تعداد بازدید از این مطلب: 18734
بازدید : 18734
اکبر شفیع زاده
15:8
17 دی 1391

دانلود انیمیشن زیبای گربه ی چکمه پوش 2011 Puss in Boots

تعداد بازدید از این مطلب: 1736
بازدید : 1736
اکبر شفیع زاده
15:8
17 دی 1391

دانلود Internet Download Manager 6.12 Build 21 Final قدرتمندترین نرم افزار مدیریت دانلود

Internet Download Manager یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید. این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا … File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرورگرهای محبوب، نصب آسان،  قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلود ها و …اشاره کرد.برنامه های مدیریت دانلود یکی از ابزار مهم اینترنتی برای ما کاریران ایرانی میباشد بیشتر قریب به اتفاق ما کاربران اینترنت از اینترنت دیال آپ برای اتصال شدن به اینترنت استفاده میکنیم و برای دانلود فایلهای حجیم یه یک دانلود منیجر خوب احتیاج داریم که فایلهای دانلود ما را تکه تکه کرده و به بخشهای کوچک تقسیم کرده تا سرعت دانلود فایلها بیشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فایل اینترنت شما قطع گردد و یا مشکلی برای دانلود فایل بوجود آید. این امکان را دارید که ادامه دانلود را انجام دهید. و فایل دانلود شده شما از میان نمی رود اگر شما بدون یک برنامه مدیریت دانلود این کار را انجام دهید مجبور خواهید شد فایل را از ابتدا دانلود کنید. با استفاده از این نرم افزار شما میتوانی به راحتی سرعت دانلود فایل و مقدار دانلود شده و زمان باقی مانده خود را مشاهده نمایید. این نرم افزار با بهینه سازی سرعت دانلود شما میتوانید در هنگام دانلود کردن فایل به مشاهده سایتهای اینترنتی خود بپردازید و این نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود کاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فایل میپردازد تا شما بتوانید از گشت و گذار در اینترنت لذت کافی را درهنگام دانلود ببرید.

دانلود مستقیم  Internet Download Manager با حجم ۴ مگابایت


Size: 4.45 MB

Download Trial

پسورد : www.rahatdownload.com


منبع : راحت دانلود

تعداد بازدید از این مطلب: 1782
بازدید : 1782
اکبر شفیع زاده
15:8
17 دی 1391

مشاهده زمین و سیاره ها از ماهواره گوگل با Google Earth Plus 6.0.3.2197 Final

این نسخه نهایی می باشد

توسط نرم افزار Google Earth شما قادر به جستجوی:تصویر، نقشه و اطلاعات جغرافیایی از سرتاسر جهان هستیدو فقط با Type نام منطقه ی مورد نظر به جزئیات آن با Zoom کاملاً مستقیم دسترسی داشته باشید. از توانایی های دیگر این نرم افزار می توان به جست و جوی اختصاصی: مدارس، پارک ها، Restaurant ها و همچنین Hotel ها اشاره کرد. یکی از قابلیت های این نرم افزار می توان به تغییر موقعیت های جذاب آن، آن هم به صورت سه بعدی و همچنین Save و Share آن اشاره کرد. در کل باید گفت با وجود نرم افزارهای مشابه تا به حال چنین نرم افزاری به این قدرت تولید نشده است.

مشاهده زمین و سیاره ها از ماهواره گوگل با Google Earth Plus 6.0.3.2197 Final دانلود مستقیم   Google Earth Plus 6.0.3.2197 Final با حجم ۱۴ مگابایت

 

مشاهده زمین و سیاره ها از ماهواره گوگل با Google Earth Plus 6.0.3.2197 Final پسورد : www.rahatdownload.com

مشاهده زمین و سیاره ها از ماهواره گوگل با Google Earth Plus 6.0.3.2197 Final منبع : راحت دانلود

تعداد بازدید از این مطلب: 1776
بازدید : 1776
اکبر شفیع زاده
15:8
17 دی 1391

دانلود KMPlayer 3.1.0.0 Final پخش تمام فایل های مالتی مدیا

KMPlayer 3.1.0.0 Final

با وجود این همه نرم افزار اجرایی فایل های مالتی مدیا انتخاب یکی از آن ها کار بسیار دشواری به نظر می آید . نرم افزاری که در عین کارآیی بالا ، حجم پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت ها هم باشد. همان طور که همه می دانیم نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند. JetAudio ، Windows Media Player ، WinDVD ، PowerDVD و … معروفترین آن ها به شمار می آیند . اما مهم ترین مشکلی که این نرم افزار ها دارند این است که هم حجمی نسبتا سنگین دارند و هم قادر به پخش بسیاری از فرمت ها نیستند.
نرم افزاری موجود به نام KMPlayer موجود است که هم کم حجم می باشد و هم قادر به پخش تقریبا ۹۹ درصد فرمت های صوتی و تصویری است . نرم افزار بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا. هرکاربری که یک بار KMPlayer را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار KMPlayer با این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید . این نرم افزار با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمیاند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد نرم افزار می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند.

**************************************

دانلود KMPlayer 3.1.0.0 Final پخش تمام فایل های مالتی مدیا دانلود  با لینک مستقیم KMPlayer 3.1.0.0 Final با حجم ۲۲ مگابایت

دانلود KMPlayer 3.1.0.0 Final پخش تمام فایل های مالتی مدیا پسورد : www.rahatdownload.com

 

دانلود KMPlayer 3.1.0.0 Final پخش تمام فایل های مالتی مدیا منبع : راحت دانلود

تعداد بازدید از این مطلب: 1987
بازدید : 1987
اکبر شفیع زاده
15:8
17 دی 1391

تعداد بازدید از این مطلب: 1669
بازدید : 1669
اکبر شفیع زاده
15:8
17 دی 1391

دانلود تم آیفون Angry Face ، این تم را می توان کلاسیک نامید. پش زمینه های سنتی و آیکون های کلاسیک ، شماتیک زیبایی به این تم داده است.از ویژگی های برتر این تم می توان به سرعت بالای آن و گرافیک منحصر به فردش اشاره کرد.امیدواریم مورد رضایت شما کاربران گرامی قرار گیرد.

«««««««««««««««««___________________»»»»»»»»»»»»»»»»»

دانلود  با لینک مستقیم

رمز:www.mihandownload.com

منبع: میهن دانلود

تعداد بازدید از این مطلب: 1730
بازدید : 1730
اکبر شفیع زاده
15:8
17 دی 1391

استادى در شروع کلاس درس، لیوانى پر از آب به دست گرفت. آن را بالا نگاه داشت که همه ببینند. بعد از شاگردان پرسید: به نظر شما وزن این لیوان چقدر است؟...

 شاگردان جواب دادند 50 گرم، 100 گرم، 150 گرم.
استاد گفت: من هم بدون وزن کردن، نمی دانم دقیقاً وزنش چقدر است. اما سوال من این است: اگر من این لیوان آب را چند دقیقه همین طور نگه دارم، چه اتفاقى خواهد افتاد.
شاگردان گفتند: هیچ اتفاقى نمی افتد. استاد پرسید: خوب، اگر یک ساعت همین طور نگه دارم، چه اتفاقى می افتد؟ یکى از شاگردان گفت: دست تان کم کم درد می گیرد. حق با توست. حالا اگر یک روز تمام آن را نگه دارم چه؟
شاگرد دیگرى جسارتاً گفت: دست تان بی حس می شود. عضلات به شدت تحت فشار قرار می گیرند و فلج می شوند. و مطمئناً کارتان به بیمارستان خواهد کشید و همه شاگردان خندیدند. استاد گفت: خیلى خوب است. ولى آیا در این مدت وزن لیوان تغییر کرده است؟ شاگردان جواب دادند: نه پس چه چیز باعث درد و فشار روى عضلات می شود؟ من چه باید بکنم؟

شاگردان گیج شدند: یکى از آنها گفت: لیوان را زمین بگذارید. استاد گفت: دقیقاً . مشکلات زندگى هم مثل همین است. اگر آنها را چند دقیقه در ذهن تان نگه دارید، اشکالى ندارد. اگر مدت طولانی ترى به آنها فکر کنید، به درد خواهند آمد. اگر بیشتر از آن نگه شان دارید، فلج تان می کنند و دیگر قادر به انجام کارى نخواهید بود.
فکر کردن به مشکلات زندگى مهم است. اما مهم تر آن است که در پایان هر روز و پیش از خواب، آنها را زمین بگذارید. به این ترتیب تحت فشار قرار نمی گیرید، هر روز صبح سرحال و قوى بیدار می شوید و قادر خواهید بود از عهده هر مسئله و چالشى که برایتان پیش می آید، برآیید! دوست من، یادت باشد که لیوان آب را همین امروز زمین بگذار. زندگى همین است!

تعداد بازدید از این مطلب: 1903
بازدید : 1903
اکبر شفیع زاده
15:8
17 دی 1391

روزی حضرت سلیمان (ع ) در کنار دریا نشسته بود ، نگاهش به مورچه ای افتاد که دانه گندمی را باخود به طرف دریا حمل می کرد .سلیمان (ع) همچنان به او نگاه می کرد که دید او نزدیک آب رسید...

در همان لحظه قورباغه ای سرش را از آب دریا بیرون آورد و دهانش را گشود ، مورچه به داخل دهان او وارد شد ، و قورباغه به درون آب رفت.
سلیمان مدتی در این مورد به فکر فرو رفت و شگفت زده فکر می کرد ، ناگاه دید آن قورباغه سرش را از آب بیرون آورد و دهانش را گشود ، آن مورچه آز دهان او بیرون آمد، ولی دانه ی گندم را همراه خود نداشت .
سلیمان(ع) آن مورچه را طلبید و سرگذشت او را پرسید.
مورچه گفت : " ای پیامبر خدا در قعر این دریا سنگی تو خالی وجود دارد و کرمی در درون آن زندگی می کند . خداوند آن را در آنجا آفرید او نمی تواند از آنجا خارج شود و من روزی او را حمل می کنم . خداوند این قورباغه را مامور کرده مرا درون آب دریا به سوی آن کرم حمل کرده و ببرد .
این قورباغه مرا به کنار سوراخی که در آن سنگ است می برد و دهانش را به درگاه آن سوراخ می گذارد من از دهان او بیرون آمده و خود را به آن کرم می رسانم و دانه گندم را نزد او می گذارم و سپس باز می گردم وبه دهان همان قورباغه که در انتظار من است وارد می شود او در میان آب شناوری کرده مرا به بیرون آب دریا می آورد و دهانش را باز می کند ومن از دهان او خارج میشوم ."
سلیمان به مورچه گفت : (( وقتی که دانه گندم را برای آن کرم میبری آیا سخنی از او شنیده ای ؟ ))
مورچه گفت آری او می گوید :
ای خدایی که رزق و روزی مرا درون این سنگ در قعر این دریا فراموش نمی کنی رحمتت را نسبت به بندگان با ایمانت فراموش نکن.

تعداد بازدید از این مطلب: 2077
بازدید : 2077
اکبر شفیع زاده
15:8
17 دی 1391

در امتحان پایان ترم دانشکده پرستاری، استاد ما سوال عجیبی مطرح کرده بود. من دانشجوی زرنگی بودم و داشتم به سوالات به راحتی جواب می دادم تا به آخرین سوال رسیدم،نام کوچک خانم نظافتچی دانشکده چیست...

سوال به نظرم خنده دار می آمد. در طول چهار سال گذشته، من چندین بار این خانم را دیده بودم. ولی نام او چه بود؟!
من کاغذ را تحویل دادم، در حالی که آخرین سوال امتحان بی جواب مانده بود.
پیش از پایان آخرین جلسه، یکی از دانشجویان از استاد پرسید: استاد، منظور شما از طرح آن سوال عجیب چه بود؟
استاد جواب داد: در این حرفه شما افراد زیادی را خواهید دید. همه آنها شایسته توجه و مراقبت شما هستند، بـاید آنها را بشناسید و به آنهـا محبت کنید حتـی اگر این محبت فقط یک لبخنـد یا یک سلام دادن ساده باشد.
من هرگز آن درس را فراموش نخواهم کرد!

تعداد بازدید از این مطلب: 1900
بازدید : 1900
اکبر شفیع زاده
21:27
16 دی 1391

دانلود نرم افزار Download Foobar2000 1.1.15  __ Foobar2000 1.1.15

http://software.cyberonline.ir/software/Media%20Player/Foobar2000_v1.1.15_beta_2_www.cyberonline.ir.png

فارسي / Persian

پخش کننده های فایل های صوتی در رایانه از تنوع بسیاری بر خوردار هستند. البته تنوع در فورمت های فایل های صوتی و تصویری نیز دلیلی بر ایجاد پلیر های مختلف شده است.
در این میان نرم افزارهایی وجود دارند که می توانند تمامی فورمت های صوتی فایل ها را اجرا کرده و همچنین تا حدودی کیفیت خروجی صدا را برای بهره وری و لذت بیشتر کاربر افزایش دهند و نرم افزاری محبوب تر از همه خواهد بود که دارای شاخصه هایی مانند: پشتیبانی از تمامی فرمت های صوتی، حجم کم و آسانی کارکرد در فضای نرم افزار، ابزارهای تکمیلی و جعبه كمكي کامل و قدرتمند و ... باشد.
Foobar2000 پلیر حرفه ای، کامل و قدرتمند فایل های صوتی است که می تواند همراه همیشگی شما در محیط ويندوز هنگام گوش دادن به فایل های صوتی باشد. این نرم افزار قدرتمند قادر است تا فورمت هایی نظیر: MP1 ،MP2 ،MP3 ،MP4 ،MPC ،AAC ،Ogg Vorbis ،FLAC / Ogg FLAC ،WavPack WAV ،AIFF ،AU ،SND ،CDDA ،WMA را به خوبی پشتیبانی کرده و بهترین کیفیت پخش را در کار با این فرمت ها به کاربر القا کند. یکی از خصوصیات ویژه و قابل ذکر این نرم افزار قابلیت پشتیبانی کامل و دقیق از سیستم Unicode می باشد این نرم افزار فایل هایی را که با زبان فارسی نامگذاری شده اند را پخش خواهد کرد. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به ویرایش اطلاعات توضیحی فایل ها، پشتیبانی از ریپینگ های سی دی های صوتی همچنین تبدیل فورمت های صوتی تحت پشتیبانی با استفاده از ابزارهای تبدیل کننده قرار داده شده در محیط نرم افزار نام برد. این برنامه بسیار سبک است و فضای کمی از حافظه را اشغال می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Foobar2000:
- قابلیت پشتیبانی و اجرای فرمت هایی نظیر MP1, MP2, MP3, MP4, MPC, AAC, Ogg Vorbis, FLAC  Ogg FLAC, WavPack, WAV, AIFF, AU, SND, CDDA, WMA
- قابلیت پشتیبانی از فرمت های صوتی از میان اجزاء انتخابی
- پشتیبانی کامل از Unicode در ويندوز NT
- شامل امكانات برچسب زدن پیشرفته
- پشتیبانی از ReplayGain، بازنواخت و محاسبه
- بهره گیری از متد اجرای فایل های صوتی با استفاده از تکنولوژی Unicode
- قابلیت نمایش دادن جزئیات فایل های در حال اجرا و آماده اجرا
- پشتیبانی کامل از ریپینگ CD
- قابلیت تبدیل فرمت های کاربردی به یکدیگر بر اساس کاتالوگ فورمت های تحت پوشش
- قابلیت برنامه ریزی از طریق کیبورد کامپیوتر جهت دسترسی و کارکرد آسان و راحت تر(کلید میان بر)
- حجم کم نرم افزار
- اشغال فضای کمی از رم جهت پخش فایل های صوتی
- و ...

دانلود با لينك مستقيم

انگليسي / English

foobar2000 is an advanced freeware audio player for the Windows platform. Some of the basic features include full unicode support, ReplayGain support and native support for several popular audio formats.

Main features

  • Supported audio formats: MP3, MP4, AAC, CD Audio, WMA, Vorbis, FLAC, WavPack, WAV, AIFF, Musepack, Speex, AU, SND... and more with additional components.
  • Gapless playback.
  • Full unicode support.
  • Easily customizable user interface layout.
  • Advanced tagging capabilities.
  • Support for ripping Audio CDs as well as transcoding all supported audio formats using the Converter component.
  • Full ReplayGain support.
  • Customizable keyboard shortcuts.
  • Open component architecture allowing third-party developers to extend functionality of the player.


تعداد بازدید از این مطلب: 2494
بازدید : 2494
اکبر شفیع زاده
21:27
16 دی 1391

دانلود Download Flash Player 11.4.402.278  __ Flash Player 11.4.402.278

http://software.cyberonline.ir/software/Media%20Player/install_flash_player.png

فارسي / Persian

Adobe Flash Player یک کلاینت با کارایی بالا، سبک و رسا می باشد که تجربه های کاربری قدرتمند و پایداری را در سیستم عامل های اصلی، مرورگرها، گوشی های تلفن، و دستگاهها به ارمغان می آورد. حتما تا بحال برای شما پیش آمده است که برای مشاهده محتوای آنلاین و جاری پس از باز نمودن صفحه موردنظر مرورگر از شما درخواست نصب آخرین نسخه فلش پلیر برای مشاهده محتوای مذکور را نماید، برای رفع چنین مشکلی بایستی نرم افزار آدوب فلش پلیر برروی سیستم عامل شما نصب شده باشد . این نرم افزار، کلاینتی غنی و عمومی برای ارائه تجربه فایلهای آدوب فلش در رایانه های دسکتاپ و دیگر دستگاه ها می باشد، که به شما اجازه می دهد تا بهترین کیفیت انیمشن و سرگرمی های تحت وب را تجربه نمایید. آخرین ورژن فلش پلیر را در ادامه از دانلودها دریافت نمایید.


برخي از ويژگي نرم افزار   Adobe Flash Player Final
- ActionScript 3.0 : نسخه ي 3.0 از اكشن اسكريپت
- New virtual machine : مجهز به Virtual Machine يا ماشين مجازي جديد
- Increased performance : افزايش كارايي و بازده نرم افزار
- Enhanced security : افزايش ميزان امنيت
- Display API : نمايش توابع API
- File upload/download : آپلود و دانلود فايلها
- Enhanced expressiveness :  بيانگري بيشتر اين نسخه
- External API : توابع API خروجي
- Asynchronous communication model : مدل ارتباطي ناهمگام
- نصب راحت تر و فراگير تر
- پشتيباني Input Method Editor يا IME
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...


انگليسي / English
Adobe Flash Player is the high performance, lightweight, highly expressive client runtime that delivers powerful and consistent user experiences across major operating systems, browsers, mobile phones and devices.

Installed on over 750 million Internet-connected desktops and mobile devices, Flash Player enables organizations and individuals to build and deliver great digital experiences to their end users.

  • Immersive experiences with Flash video, content and applications with full-screen mode.
  • Low-bandwidth, high-quality video with advanced compression technology.
  • High-fidelity text using the advanced text rendering engine.
  • Real-time dynamic effects with filters for Blur, DropShadow, Glow, Bevel, Gradient Glow, Gradient Bevel, Displacement Map, Convolution, and Color Matrix.
  • Innovative media compositions with 8-bit video alpha channels.
  • Blend modes, radial gradient, and stroke enhancements.
  • Additional image formats: GIF, Progressive JPEG, and PNG.

This download is the standalone installer for Firefox, Opera and other Gecko-based browsers.




تعداد بازدید از این مطلب: 2214
بازدید : 2214
اکبر شفیع زاده
21:27
16 دی 1391

دانلود نرم افزار فشرده سازي Download PeaZip 4.7.2 __ PeaZip 4.7.2

http://software.cyberonline.ir/software/windows/PeaZip%204.5.1.png


فارسي / Persian

PeaZip برنامه ای رایگان برای فشرده سازی فایل در فرمت های رایج و نیز باز نمودن اینگونه آرشیوهاست. این برنامه می تواند اکثر فرمت های رایج فایل های آرشیو را چه برای ویندوز و چه برای لینوکس، اعم از 7z، RAR، TAR و ZIP را استخراج نماید.

این نرم افزار همچنین برای ایجاد فایل های آرشیو نیز از طیف وسیعی از فرمت ها پشتیبانی می کند. این برنامه از قابلیت رمز نگاری بر روی فایل ها، امکان انتخاب شیوه ایجاد آرشیو و همچنین امکان تعیین میزان فشرده سازی از دیگر قابلیت های PeaZip است.

دانلود با لينك مستقيم


انگليسي / English

PeaZip is an open source file and archive manager. It's freeware and free of charge for any use

PeaZip can extract most of archive formats both from Windows and Unix worlds, ranging from mainstream 7Z, RAR, TAR and ZIP to experimental ones like PAQ/LPAQ family, currently the most powerful compressor available.

For archive creation, PeaZip suppors a wide range of compression and encryption standard, from fastes to most powerful ones, and allows to export job definition as scripts to bridge the gap between GUI and console applications, and let the user pick the best of the two worlds.

PeaZip has secure deletion feature, can verify file checksum and hash, and supports multiple strong encryption standards, optionally using two factor authentication (password and keyfile) for increased security:

  • 7Z's AES256 encryption
  • ZIP WinZip's AE encryption based on AES256 (and ZipCrypto for legacy compatibility); can decrypt PKZip's AES encryption
  • FreeARC's ARC: AES256, Blowfish, Twofish256 and Serpent256 - this format is also capable to generate recovery records to protect data against corruption
  • PEA: AES256 EAX authenticated encryption



تعداد بازدید از این مطلب: 1896
بازدید : 1896
اکبر شفیع زاده
21:27
16 دی 1391

دانلود نرم افزار Download LibreOffice 3.6.2 RC 1 __ LibreOffice 3.6.2 RC 1


http://software.cyberonline.ir/software/windows/LibreOffice.png


فارسي / Persian

LibreOffice 3.6.1 RC 1 اگر دنبال نرم افزار مناسب,رایگان و سبک جهت جایگزین کردن آن با Microsoft Office هستید LibreOffice گزینه ی خوبی می باشد.افرادی که با سیستم عامل لینوکس کار می کنند با نرم افزار قدرتمند OpenOffice آشنایی کامل دارند، نرم افزاری که مانند Microsoft Office ویندوز عمل می کند. پس از گذشت مدتی سازندگان OpenOffice تصمیم گرفتند که در این نرم افزار تغییراتی ایجاد کنند که موجب ساخت شاخه ای از OpenOffice به نام LibreOffice شد.
این نرم افزار آزاد , قدرتمند , پایدار و در کل آراسته و بسیار قدرتمند عمل می کند اما شاید از نظر خیلی افراد هنوز از معادل تجاری خود عقب تر باشد ولی می تواند در بعضی موارد رقیبی برای Microsoft Office باشد.

امکانات نرم افزار قدرتمند LibreOffice :

  •  Text Document: ابزاری برای ایجاد، ویرایش و مدیریت اسناد
  • Drawing : ابزاری برای طراحی
  • Spreadsheet : صفحه گسترده
  • Presentation : ارائه مطلب
  • Database : پایگاه داده
  • Formula : محاسبه عملیات های ریاضی

دانلود با لينك مستقيم


انگليسي / English

LibreOffice is the free power-packed Open Source personal productivity suite for Windows, Macintosh and Linux, that gives you six feature-rich applications for all your document production and data processing needs.

Writer is the word processor inside LibreOffice. Use it for everything, from dashing off a quick letter to producing an entire book with tables of contents, embedded illustrations, bibliographies and diagrams.

Calc tames your numbers and helps with difficult decisions when you're weighing the alternatives.

Impress is the fastest and easiest way to create effective multimedia presentations.

Draw lets you build diagrams and sketches from scratch. A picture is worth a thousand words, so why not try something simple with box and line diagrams?

Base is the database front-end of the LibreOffice suite.

Math is a simple equation editor that lets you lay-out and display your mathematical, chemical, electrical or scientific equations quickly in standard written notation.

تعداد بازدید از این مطلب: 2370
بازدید : 2370
اکبر شفیع زاده
21:27
16 دی 1391

دانلود نرم افزار چت Download Trillian 5.2.0.13 __ Trillian 5.2.0.13

http://software.cyberonline.ir/software/internet/Trillian%205.2.0.13_Download_setup_www.cyberonline.ir.png

فارسي / Persian

Trillian Astra یک کلاینت چت رایگان با قابلیتهای کامل، مستقل و با امکان پوسته گذاری می باشد که از سرویسهای پیام رسانی مختلف مانند AIM, ICQ, MSN, Yahoo Messenger, IRC پتشیباین به عمل می آورد. این نرم افزار قابلیتهایی را که در کلاینهای شبکه اصلی ممکن نمی باشند را علاوه بر پشتیبانی از قابلیتهای استانداردی مانند چت صوتی، انتقال فایل، چت گروهی، اتاقهای چت، آیکون های دوستان، اتصال های مختلف همزمان برروی یک شبکه ، وارد کردن ارتباط کناری سرور، آگاهی در مورد تایپ کردن، ارتباط مستقیم (AIM)، پشتیبانی از پراکسی، ارسال پیام رمزنگاری شده (AIM/ICQ)، پشتیبانی از ارسال پیام کوتاه، و تنظیمات حریم شخصی  بصورت کامل پشتیبانی می نماید. از ویژگی های دیگر این نرم افزار این است که صفحه خانگی شما را بر خلاف نرم افزارهای مشابه به نفع خود تغییر نمی دهند و هیچ نرم افزار اضافی دیگری را نیز به همراه ندارند و هم چنین عاری از هر گونه پنجره تبلیغاتی مزاحم و نرم افزارهای جاسوسی می باشد.

دانلود با لينك مستقيم

انگليسي / English

Trillian is a fully featured, stand-alone, skinnable chat client that supports AIM, ICQ, MSN, Yahoo Messenger, and IRC. It provides capabilities not possible with original network clients, while supporting standard features such as audio chat, file transfers, group chats, chat rooms, buddy icons, multiple simultaneous connections to the same network, server-side contact importing, typing notification, direct connection (AIM), proxy support, encrypted messaging (AIM/ICQ), SMS support, and privacy settings.

Without stealing your home page and with no other included software, pop-ups, or spyware, Trillian provides unique functionality such as:

  • contact message history,
  • a powerful skinning language,
  • tabbed messaging,
  • global status changes (set all networks away at once),
  • Instant Lookup (automatic Wikipedia integration),
  • contact alerts,
  • an advanced automation system to trigger events based on anything happening in the client,
  • docking,
  • hundreds of emoticons,
  • emotisounds,
  • shell extensions for file transfers, and
  • systray notifications


تعداد بازدید از این مطلب: 2592
بازدید : 2592
اکبر شفیع زاده
21:27
16 دی 1391

نرم افزار دانلود جاوا Download Vuze 4.7.2.0 __ Vuze 4.7.2.0


http://software.cyberonline.ir/software/internet/Vuze%204.7.2.0_setup_download_www.cyberonline.ir.png

فارسي / Persian

برنامه Vuze 4.7.2.0 برنامه ای است تحت جاوا که همانند برنامه bittorrent می توانید از سایت هایی که فایل های torrent دراختیار شما قرار می دهید دانلود کنید .به جرأت می توانم بگویم این برنامه بسیار حرفه ای تر و پیشرفته تر است از سایر برنامهای همانند bit torrent است .از جمله قابلیت هایی که برای افرادی که میخواهنداز تورنت دانلود کنند قابلیت جستجو در فایل های است Azureus بصورت مستقیم پنجره جستجو را در برنامه قرار داده تا جستجو درمیان فایل های تورنت بسیار آسان گردد.هم اکنون این نرم افزار را می توانید از دانلودها ، دریافت نموده و لذت ببرید.

دانلود با لينك مستقيم

انگليسي / English

Vuze (formerly Azureus) is a free BitTorrent client used to transfer files via the BitTorrent protocol. Vuze is written in Java, and uses the Azureus Engine. Vuze offers multiple torrent downloads, queuing/priority systems (on torrents and files), start/stop seeding options and instant access to numerous pieces of information about your torrents.

In addition to bittorrenting, Vuze allows you to view, publish and share original DVD and HD quality video content. You can see content through channels and categories containing TV shows, music videos, movies, video games and others.

If you publish your own original content through Vuze, you can charge for it and make money.

Please note: You must have Java installed to be able to run Vuze.



تعداد بازدید از این مطلب: 2801
بازدید : 2801
اکبر شفیع زاده
21:27
16 دی 1391

دانلود نرم افزار Download Google Drive 1.4.3365 __ Google Drive 1.4.3365

http://software.cyberonline.ir/software/internet/Google%20Drive%201.4.3365.1552_download.setup_www.cyberonline.ir.png

فارسي / Persian

استفاده از فضای ابری (مجازی) برای ذخیره سازی اسناد و فایل ها به کاربر این امكان را می دهد تا به ذخیره سازی اطلاعات خود بر روی اينترنت پرداخته تا در هر مکان دیگری (به غیر از سیستم خود) قادر باشد به آن ها دسترسی داشته پیدا کند. Google Drive نرم افزاری است که استفاده از سرویس گوگل درایو را برای شما فراهم نموده و در ابتدا حدود 5 گیگابایت فضای مجانی در اختیار شما می گذارد تا شما قادر به آپلود و به اشتراک گذاری انواع فایل های خود مانند فيلم، عكس، پروژه های مختلف، Google Docs، فایل های PDF و ... در ای حافظه مجازی بوده و در هر مکانی بتوانید از آن ها استفاده کنید. از ویژگی های Google Drive می توان به دارا بودن ابزارهای جستجو برای جستجو میان اسناد و تکنولوژی OCR برای خواندن تصاویر اسکن شده و ... اشاره نمود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Google Drive:
- مكانی امن برای ذخیره فایل های خود
- به اشتراک گذاشتن فایل های با افراد دیگر
- امکان ویرایش اطلاعات و فایل های ذخیره شده به صورت زمان واقعی
- ایجاد سریع اسناد و spreadsheet و مطالب
- یکپارچه سازی شده با Gmail و Google+
- باز کردن بیش از 30 نوع فایل در مرورگر

- و ...

دانلود با لينك مستقيم

انگليسي / English

Google Drive is a place where you can create, share, collaborate, and keep all of your stuff. Whether you’re working with a friend on a joint research project, planning a wedding with your fiancé or tracking a budget with roommates, you can do it in Drive. You can upload and access all of your files, including videos, photos, Google Docs, PDFs and beyond.

Features

  • Create and collaborate. Google Docs is built right into Google Drive, so you can work with others in real time on documents, spreadsheets and presentations.
  • Store everything safely and access it anywhere (especially while on the go). You can access your stuff from anywhere—on the web, in your home, at the office, while running errands and from all of your devices.
  • Search everything. Search by keyword and filter by file type, owner and more. Drive can even recognize text in scanned documents using Optical Character Recognition (OCR) technology or images using image recognition.

You may need to install Microsoft Visual C++ 2008 SP1 Redistributable Package to run this software


تعداد بازدید از این مطلب: 2126
بازدید : 2126
اکبر شفیع زاده
21:27
16 دی 1391

دانلود نرم افزار ضد جاسوسي WinPatrol 25.6.2012.1

http://software.cyberonline.ir/software/internet/WinPatrol%2025.6.2012.1_download_setup_www.cyberonline.ir.png


فارسي / Persian

 با سرعتی که سیستم های مخرب و هکرها به پیش میروند هیچ سیستمی که بر روی شبکه جهانی قرار میگیرد در امان نیست! برای مقابله با این مشکلات تنها راه چاره استفاده از نرم افزارهای قدرتمند امنیتی است. امروز قصد معرفی یکی از بهترین نرم افزارهای ضد جاسوسی به نام WinPatrol را داریم. این برنامه با استفاده از تکنولوژی R.I.D به شما امکان ویرایش و نمایش نرم افزارهای در حال اجرا بر روی سیستم چه به صورت آشکار و چه به صورت پنهان را میدهد و شما می توانید سطح دسترسی فايل های در حال اجرا, فایل هایی که در ابتدای شروع به کار سیستم StartUp بر روی سیستم بارگذاری شده یا در حال پردازش هستند را بررسی نمائید یا بسته به صلاح دید محدود یا حذف کنید و پنجرهای ناخواسته در زمان کار با اینترنت را قطع کنید و از ورود Adware, Keyloggers, Spyware, Worms, Cookies به سیستم جلوگیری کنید.

دانلود با لينك مستقيم

انگليسي / English

WinPatrol alerts you to hijackings, malware attacks and critical changes made to your computer without your permission. As a multipurpose support utility, WinPatrol replaces multiple system utilities with its enhanced functionality.

WinPatrol was the pioneer in using a heuristic behavioral approach to detecting attacks and violations of your computing environment. Traditional security programs scan your hard drive searching for previously identified threats. WinPatrol takes snapshots of your critical system resources and alerts you to any changes that occur without your knowledge.

You'll be removing dangerous new programs while others prepare to update their definition/signature data files

تعداد بازدید از این مطلب: 2027
بازدید : 2027
اکبر شفیع زاده
21:27
16 دی 1391

آپديت آفلاين نود 32 - v7503 - 21/09/2012  - NOD32 Offline Update

http://software.cyberonline.ir/software/Antivirus/update%20nod%2032/ESET%20NOD32%20v3.v4.v5.v6%20Update%20Offline%20.png


فارسي / Persian


انگليسي / English

The latest generation of the legendary ESET NOD32 Antivirus takes your security to a whole new level. Built for a low footprint, fast scanning, it packs security features and customization options for consistent and personalized security online or off


ThreatSense is the anti-threat engine that powers ESET NOD32 Antivirus and ESET Smart Security. It combines the industry's most advanced heuristics with generic signatures for the best proactive and precise protection available
تعداد بازدید از این مطلب: 1644
بازدید : 1644
اکبر شفیع زاده
21:27
16 دی 1391

آپديت آفلاين نود 32 - v7544 - 03/10/2012  - NOD32 Offline Update

http://software.cyberonline.ir/software/Antivirus/update%20nod%2032/ESET%20NOD32%20v3.v4.v5.v6%20Update%20Offline%20.png


فارسي / Persian


انگليسي / English

The latest generation of the legendary ESET NOD32 Antivirus takes your security to a whole new level. Built for a low footprint, fast scanning, it packs security features and customization options for consistent and personalized security online or off


ThreatSense is the anti-threat engine that powers ESET NOD32 Antivirus and ESET Smart Security. It combines the industry's most advanced heuristics with generic signatures for the best proactive and precise protection available
تعداد بازدید از این مطلب: 1827
بازدید : 1827
اکبر شفیع زاده
19:25
16 دی 1391

بازی Grandmaster Chess Tournament یک بازی شطرنج جذاب و سرگرم کننده است. اگر شما یک شطرنج باز مبتدی هستید و یا اینکه آن قدر شطرنج بازی کرده اید که پیر شدید این بازی مناسب شماست. هم اکنون این بازی جذاب را از دست ندهید. بازی Grandmaster chess با قابلیت های مختلف به صورت یک تور مسابقه ای شما را ساعت ها سرگرم خواهد کرد. از قابلیت های این بازی کامپیوتر میتوان به حالت 2 بعدی و 3 بعدی بازی کردن اشاره کرد. این بازی با داشتن چندین درجه سختی به شما کمک خواهد کرد که در سطح خودتان به صورت 1 نفره یا 2 نفره و با بازی شما با کامیپوتر به بازی بپردازید. در زیر مشخصات بازی را ببینید.

Portable Grandmaster Chess Tournament 1.0 - بازی شطرنج جذاب و سرگرم کننده

امکانات بازی شطرنج Grand Master Chess

  • 4 حالت بازی مختلف
  • 6 سطح سختی در بازی
  • دارای بخش آموزش و راهنما در حین بازی
  • قابلیت حالت 2 بعدی و 3 بعدی
  • قابلیت ذخیره بازی در حین انجام دادن بازی و ادامه بازی در زمان دیگر
  • قابلیت برگرداندن (undo) حرکات تا چندین حرکت قبل

سیستم مورد نیاز برای انجام بازی

  • ویندوز اکس پی یا ویندوز ویستا
  • حداقل دایرکت ایکس 7
  • سی پی یو حداقل 600 مگاهرتز
  • حداقل 256 مگابایت حافظه (RAM)

دانلوددانلود رایگان بازی شطرنج (حجم : 16.0 مگابایت)
دانلودلینک کمکی (راپیدشیر)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir

تعداد بازدید از این مطلب: 2111
بازدید : 2111
اکبر شفیع زاده
19:25
16 دی 1391

نرم افزار حافظ نسخه خطی، اولین و زیباترین نرم افزار موبایل به خط نستعلیق ساخته شده توسط شرکت سرزمین سافت است. شرکت سرزمین نرم افزار نوین برای اولین بار در کشور اقدام به طراحی و تولید نرم افزار موبایل به خط نستعلیق نموده. این نرم افزار برای گوشی های موبایل با اندازه تصویر 240x320 و پروفایل 2 جاوا (MIDP2) تهیه شده است. نگارش 1.0 این نرم افزار جاوا با امکانات زیر قابل دانلود است.

Hafez Java Mobile Software - نرم افزار موبایل حافظ نسخه جاوا

در این نرم افزار از الگوریتم ابداعی شرکت سرزمین نرم افزار نوین برای تبدیل متن به خط نستعلیق در کمترین حجم استفاده گردیده که حاصل ماهها تلاش تیم برنامه نویسان موبایل این شرکت میباشد. نرم افزار بر روی اکثر گوشیهای سونی اریکسون و نوکیا با سایز 240x320 قابل نصب میباشد.

قالبت های نرم افزار موبایل حافظ

  • کل غزلیات حافظ (495 غزل) به خط نستعلیق
  • فال حافظ
  • قابلیت تغییر رنگ نوشته
  • محیط گرافیکی زیبا
  • پخش موسیقی

دانلوددانلود رایگان نرم افزار جاوا حافظ (حجم : 1.15 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir

تعداد بازدید از این مطلب: 2003
بازدید : 2003
اکبر شفیع زاده
19:25
16 دی 1391

بازی زوما Zuma یک بازی به سبک پازلی است که شما باید حداقل 3 توپ هم رنگ را کنار هم قرار دهید تا از صف توپ ها حذف شوند. شما باید این کار را تا تمام شدن تمامی توپ ها قبل از اینکه به آخر مسیر برسند و شما ببازید انجام دهید. در حین بازی شما با حذف کردن هر چه تعداد بیشتر توپهای پشت سر هم جایزه های بیشتر و امتیازات بیشتری میگیرید. این بازی دارای مراحل جذاب بسیار زیبایی است و شما از بازی کردن با زوما خسته نمی شوید. بازی گرافیک معمولی دارد و برای اجرا شدن نیاز به تجهیزات سخت افزاری خاصی نمی خواهد و با یک رم 256 و گرافیک 64 مگابایتی به خوبی اجرا میشود. این بازی همراه با افکت های تصویری و صوتی بسیار جذاب تمامی افراد در تمامی رده های سنی را به خود جذب میکند. امیدواریم از دانلود رایگان بازی Zuma لذت ببرید.

Star Wars Zuma Delux - بازی جذاب و هیجان انگیز زوما

دانلوددانلود رایگان بازی زوما (حجم : 15.2 مگابایت)
دانلودلینک کمکی (راپیدشیر)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir

تعداد بازدید از این مطلب: 2129
بازدید : 2129
اکبر شفیع زاده
19:25
16 دی 1391
راهنماي فعال كردن سرويس كاهش پهناي باند ارسال به دوست
اين سرويس بايد در تمامي كلاينت هاي كافي نت و يا شبكه شما نصب گردد. در هر كلاينت مراحل زير را قدم به قدم اجرا نماييد. نصب اين سرويس در سرور شبكه و يا سيستم اپراتور مديريت شبكه لزومي ندارد.
براي نصب اين سرويس بايد مراحل زير را انجام دهيد :
 
دانلود سرويس :
براي دانلود سرويس از اين لينك استفاده فرمائيد‌:
 
نصب سرويس :
 فايل دانلود شده را اجرا نماييد و در نصب سرويس مراحل زير را قدم به قدم طي كنيد :
(اخطار : حتما قدم به قدم از روشي كه در اينجا نوشته شده براي نصب استفاده نماييد در غير اينصورت ممكن است سرويس به درستي كار نكند) 

 
از پنجره پايين  English را انتخاب نماييد
 
 
بر روي Next كليك كنيد. 
 
 
 
 
در پنجره بعد گزينه I Agree را انتخاب نماييد. 
 
 
 
مهم : لطفا مسير نصب برنامه را تغيير ندهيد!! در صورت تغيير مسير سرويس به درستي اجرا نخواهد شد. 
 
 
 
 
صبر كنيد تا مراحل نصب به اتمام رسد. 
 
 
 
 مهم : تيك كنار گزينه نشان داده شده را برداريد.  
 
 
 
  گزينه دوم را انتخاب نموده تا سيستم مجددا راه اندازي نگردد.
اخطار : در صورتي كه گزينه اول را انتخاب كنيد و سيستم Restart شد، مراحل بعد را بايد در حالت Safe Mode دنبال كنيد.

 
نرم افزار كافي نت
 
حال فايل آپديت برنامه را از آدرس زير دانلود كنيد :
 
 
  پس از دانلود فايل بالا، آنرا از حالت فشرده خارج نموده و فايل اجرايي داخل انرا اجرا نماييد. پس از دريافت پيام موفقيت آميز بودن آپديت سرويس بايد سيستم را مجددا راه اندازي نماييد.
 
پس از Restart شدن و راه اندازي مجدد كلاينت، در سيستم سرور وارد بخش فرمان شده و روي آيكون استيشني كه در حال نصب سرويس روي آن هستيد Right كليك كنيد. از منوي باز شده گزينه آخر يعني «بستن برنامه در استيشن» را بزنيد. 
 
فرمان نرم افزار كافي نت
 
حال بايد اين سرويس را فعال كنيد:
 
مرحله بسيار مهم : فعال سازي سرويس
براي فعال نمودن سرويس لطفا راهنماي فعال سازي آن را دانلود نماييد :
 
لينك دانلود راهنماي فعال سازي نت ليميتر
رمز عبور فايل دانلود شده : www.parvazeh.com

اين فايل را بايد از حالت فشرده (zip) خارج كنيد در حين اين عمليات از شما رمز عبور خواسته مي شود كه عبارت www.parvazeh.com را وارد مي نماييد. و سپس فايل راهنماي موجود در آن را مطالعه نماييد.
تعداد بازدید از این مطلب: 2133
بازدید : 2133
اکبر شفیع زاده
19:25
16 دی 1391
راهنمای نصب نرم افزار کافی نت ارسال به دوست

تذکرات مهم :

»  نكاتي را كه با علامت » مشخص شده اند به دقت مطالعه نموده و قدم به قدم به كار ببنديد.

»  استیشنها و سرور خود را برای نصب این برنامه در حالت Administrator قرار دهید. بعد از اتمام نصب و تکمیل مراحل آن دیگر نیازی به این کار نیست.

»  مهم (لطفا اين بخش را تا انتها بخوانيد) : براي نصب برنامه بايد ابتدا در تمام سيستم ها، كدپيج فارسي نصب كنيد. براي اين منظور به مسير زير رفته :

Control Panel > Regional and Language Options > Advanced

در صفحه مورد نظر در قسمت اول (ليستي كه احتمالا در آن English انتخاب شده است)  گزينه Farsi را انتخاب كنيد. ممكن است سيستم ها زبان فارسي داشته باشند اما اين بخش روي Farsi تنظيم نشده باشد. بنابراين حتي در صورتي كه سيستم ها فارسي دارند باز هم از فارسي بودن اين بخش اطمينان حاصل كنيد.
اگر در ليست مورد نظر گزينه Farsi وجود نداشت به صفحه Languages رفته

Control Panel > Regional and Language Options > Languages

سپس گزينه Install Files for Complex script را بزنيد و سپس به قسمت قبل برگشته و Farsi را انتخاب كنيد.

 

»  از نصب این برنامه در شاخه Program Files بپرهیزید. در غیر این صورت فایروال ویندوز مانع برقراری ارتباط بین استیشن ها و سرور می گردد. مراحل نصب برنامه به طور پیشفرض مانع نصب این برنامه در این شاخه می گردد می توانید به نصب برنامه با استفاده از پیشفرض های آن بپردازید.

»  در هنگام نصب برنامه سيستم شما نبايد مستقيما به هر طريقي (Dialup يا ADSL  - اتصال اينترنت آي اس پي ها مشكلي ايجاد نمي كند) به شبكه اينترنت متصل باشد.اگر به طور غير مستقيم و از طريق سيستمي ديگر به شبكه اينترنت وصل هستيد نيازي به قطع اينترنت نيست. لطفا اتصال كابل شبكه داخلي (Lan) را قطع نكنيد. سيستم بايد به شبكه داخلي وصل باشد.

1- برای Server : (منظور از سرور سيستمي است كه شما و اپراتور ها از آن استفاده مي كنيد)

نصب برنامه را روی سرور خود اجرا نموده و در طی انجام مراحل نصب در جایی که نوع نصب باید انتخاب شود گزینه Server را انتخاب کنید.

»  توصیه می شود برنامه را در همان آدرس مشخص شده نصب نمایید و از تغییر آن (به خصوص ریختن برنامه در شاخه Program Files ) خودداری نمائید.

پس از نصب برنامه قسمت ثبت برنامه نمایش داده می شود :

با ارسال کد داده شده در قسمت A  ، ـ System Code ـ  و نام کافی نت خود (قسمت C)  به ایمیل ما  و دریافت کد های مخصوص عملیات ثبت برنامه انجام می گیرد. در قسمت E نیز آدرس کافی نت خود را وارد نمایید و سپس دکمه 1 یعنی Register را فشار دهید.

ايميل جهت ارسال :

 

براي دريافت كد از طريق ايميل و يا تلفن بايد نرم افزار را خريداري نماييد. 

برای نصب برنامه بدون داشتن کد ثبت از قسمت 2 یعنی Demo برنامه استفاده کنید. دمو برنامه به مدت 14 روز قابل اجرا می باشد.

قسمت 3 نیز برای خروج از برنامه می باشد.

 بعد از اجرای برنامه آیکون زیر (شکل دو عدد کامپیوتر با صفحه زرد رنگ) در Taskbar مشاهده می شود. روی آن دوبار کلیک نمایید.(یا راست کلیک نموده و سپس Open را کلیک نمایید.)

زبان فارسی را از قسمت زیر می توانید فعال کنید :

View | Languages | Farsi

 

 

 قسمت تنظیمات را انتخاب نمایید :

با انتخاب تنظیمات می توانید نرخ پایه (نرخ واحد ساعت) و نرخ مربوط به اعضا را تعیین نمایید. به طور پیشفرض نرخ برای استفاده عموم ساعتی 700 تومان و برای اعضا ساعتی 500 تومان می باشد.0

در قسمت بعد مقدار گرد کردن قرار دارد که به طور پیشفرض 10 تومان می باشد. می توانید از لیست موجود مبالغ دیگر را انتخاب نمایید و نوع گرد کردن که شامل گرد کردن به بالا و به پایین می باشد، انتخاب نمایید. قسمت حداقل، ورودی کافی نت می باشد. یعنی حداقل مبلغ قابل پرداخت برای استفاده از استیشن. به طور مثال ورودی کافی نت شما 200 تومان می باشد در صورتی که مقدار حداقل را روی 200 تنظیم نمایید و کاربری کمتر از این مقدار استفاده نماید مبلغ قابل پرداخت همان 200 تومان لحاظ خواهد گشت.

هزینه لاگین برای اکانت های شما می باشد، با هر بار لاگین نمودن اکانتها و استفاده کمتر از مقدار تنظیم شده در این قسمت این مقدار از حساب آن اکانت کسر خواهد گشت.

 

اولين قدم براي نصب برنامه بر  روي استيشن ها ساخت معرف سرور براي استيشن ها مي باشد :

اين مراحل قبل از نصب برنامه روي استيشن هاي كافي نت شما مي باشد. در داخل برنامه به منو File (پرونده) رفته و قسمت مشخص شده را انتخاب نماييد. دقت فرمائيد كه سيستم شما به صورت مستقيم به اينترنت وصل نباشد. اگر به صورت ديال آپ به اينترنت كانكت مي شويد آنرا قطع كنيد. و اگر از Adsl استفاده مي كنيد كابل آن را قطع نمائيد.

پيغام زير مشاهده مي گردد فلاپي ديسكت فرمت شده اي داخل درايو قرار دهيد و دكمه تاييد را فشار دهيد.

اكنون مي توانيد در صورت لزوم اتصال سيستم خود را با اينترنت برقرار نماييد.
حال ديسكت را به تك تك استيشن ها منتقل كرده و فايل نصب داخل ديسكت را در تك تك استيشن ها اجرا نموده و دكمه Install را بزنيد :

فرم بالا بايد هنگام اجراي نصب كننده اوليه مشاهده گردد.

»  اگر نمي خواهيد از ديسكت براي معرفي سرور خود استفاده نماييد مي توانيد بدون قرار دادن ديسكت در داخل درايو با زدن دكمه OK به مرحله بعد كه ايجاد فايل نصب در شاخه C سيستم شما مي باشد برويد. با انجام اين مرحله فايلي با نام Install.exe در درايو C ايجاد خواهد گشت. اين فايل را Share نموده و در تك تك استيشن ها اجرا نماييد و مراحل بالا را انجام دهيد.

پس از اتمام اين مرحله استيشن ها آماده نصب برنامه بر روي خود مي باشند. Server براي آنها شناخته شده مي باشد و شماره IP آن براي سيستم ها مشخص گشته است.

»   مراحل فوق را بايد در حالت Administrator انجام دهيد.

»   اكيدا توصيه مي گردد اين مرحله را قبل از مرحله اي كه در زير آمده است انجام دهيد، در واقع مراحل را به همين ترتيبي كه اينجا نوشته شده است انجام دهيد.

 

2- برای استیشن ها :

»  اطمینان حاصل نمایید که برنامه TurboNetManager روی سرور شما فعال است و آیکون آن در Taskbar مشاهده مي گردد.

به ترتيب شماره استيشن هاي مورد نظر خود فايل نصب را روي استيشن مورد نظر اجرا نموده و در هنگام نصب گزينه Clients را همانطور كه در شكل زير نمايش داده شده است انتخاب نماييد .

»  لازم است که ترتیب شماره استیشن خود را حفظ نمایید. شماره استیشن ها طبق نوبت نصب لحاظ می شود. یعنی اولین استیشنی که این برنامه روی آن نصب شد استیشن 1 شما می گردد و به همین ترتیب دومین استیشن می شود استیشن 2 و الی آخر.

»   می توانید فايل نصب برنامه را  Share نموده و از طریق شبکه برنامه را نصب نمایید.

»  از نصب برنامه در حالت پيش فرض استفاده نماييد و از نصب برنامه در شاخه Program Files خودداري نماييد. (نصب این برنامه در شاخه Program files موجب فایروال شدن آن می گردد و برنامه از کار می افتد.) بعد از اتمام مراحل نصب آیکون زیر در Taskbar ظاهر می گردد. و بايد نام استيشن در برنامه سرور به ليست وضعيت كانكشن يا فرمان اضافه شده باشد. اگر نام استيشن در بخش هاي ذكر شده اضافه نشده بود نشانه عدم نصب صحيح نرم افزار مي باشد . اگر فایروال شبکه فعال است برنامه Clmn.exe را در لیست Exception  قرار دهید.(کافیست به Prompt فایروال جواب Unblock دهید.)

 

در سرور مشاهده می گردد که Station1 به فرم وضعيت كانكشن اضافه شده است. اگر مراحل کار را برای باقی استیشن ها به درستی انجام دهید به طور اتوماتیک تمام آنها در سرور لیست می گردند. پس از انجام تمام مراحل کار روی آیکون برنامه در سیستم سرور خود راست کلیک نموده و Exit را بزنید. (یا می توانید سیستم سرور خود را LogOff کنید.) پس از راه اندازی مجدد برنامه (Shortcut برنامه روی Desktop قرار دارد.)(در صورت روشن شدن سیستم یا LogOn نیازی به اجرای برنامه نیست زیرا برنامه به صورت اتوماتیک اجرا می گردد.) استیشن ها را با یوزر محدود LogOn کنید و استیشن ها را تست نمایید.

 

اگر در نصب استیشنها اشتباه کرده اید و می خواهید مجددا استیشن ها را به برنامه بشناسانید کافیست در قسمت تنظيمات وارد شده و با كليك نمودن روي دكمه پيشرفته وارد قسمت تنظيمات پيشرفته شده و دكمه حذف كليه استيشن ها را كليك نماييد  تا تمامی پروفایلهای استیشنها پاک شود.بعد از انجام این مرحله باید مراحل مربوط به نصب در استیشن ها را (یعنی قسمت 2) دوباره انجام دهید. اگر فقط پروفایل آخرین استیشن نصب شده را می خواهید پاک کنید کافیست روي دكمه حذف آخرين استيشن کلیک نمایید. لازم به ذکر است بعد از پاک سازی برنامه نیاز به دوباره اجرا شدن دارد بنابراین خود به خود بسته می شود و شما باید آنرا با استفاده از Shortcut روی Desktop خود مجددا اجرا کنید.

بخش وضعيت كانكشن :

اطلاعات كاركرد استيشن ها در اين بخش نمايش داده مي شود. بنابراين براي محاسبه قيمت ها و مشاهده ميزان كاركرد ها بايد به اين بخش مراجعه نماييد.

لاگ آف : براي LogOff نمودن استيشن ها استفاده مي گردد.

M/P  : تعيين يوزر عمومي يا مشترك.

انصراف : لغو محاسبه مبلغ استيشن.

شروع : شروع به محاسبه مبلغ استيشن.

اتمام : اتمام محاسبه مبلغ استيشن.

»  سيستم شروع به محاسبه به صورت اتوماتيك مي باشد. يعني به محض استفاده از سيستم مورد نظر توسط كاربر محاسبه مبلغ صورت خواهد گرفت. كافيست پس از دريافت مبلغ از كاربر قبلي يا سيستم را به حالت LogOff ببريد (بازدن دكمه لاگ آف ) يا دكمه اتمام را كليك كنيد. در هر دو حالت سيستم به حالت انتظار براي كاربر بعدي رفته و به محض استفاده كاربر بعدي از استيشن مربوطه عمليات محاسبه قيمت صورت خواهد پذيرفت.

بخش جدول :

آغاز : ساعت شروع به كار استيشن.

مدت : مدت زمان كاركرد.

مبلغ : مبلغ محاسبه شده تا هم اكنون.

موقعيت : نوع كاربر استيشن (حالت استفاده عموم، مشترك، اكانتينگ)

شناسه : نام كاربر (اكانتينگ، تنظيم دستي)

اعتبار : موجودي حساب كاربر موردنظر (اكانتينگ)

 سوال : آيا غير از حالت اكانتينگ مي توان نام كاربر را براي ساير انواع كاربران تعريف نمود؟

جواب : بلي كافيست استيشن مربوط به كاربر مورد نظر را انتخاب نموده و سپس روي سطر مربوط به استيشن مورد نظر راست كليك نموده و از منوي ظاهر شده قسمت شناسه را انتخاب نماييد. فرمي براي ورود نام كاربر نمايش داده خواهد شد. نام كاربر مورد نظر را وارد نماييد.

 سوال : آيا مي توان حساب يك استيشن را با استيشن ديگري عوض نمود؟ يعني مي توان كاربر را از يك استيشن به استيشن ديگر با حفظ مبلغ استيشن انتقال داد ؟

جواب : بلي كافيست از جدول استيشن جديد را انتخاب نموده و روي سطر مربوط به اين استيشن راست كليك نموده و از منوي ظاهر شده قسمت Add to station را انتخاب نموده و استيشن قبلي كاربر را از منوي ظاهر شده انتخاب نماييد.

 سوال : چگونه مي توان محدوديت زماني يا مبلغي براي يك كاربر تعريف كرد؟

جواب : كافيست استيشن مربوط به كاربر مورد نظر را انتخاب نموده و سپس روي آن راست كليك نموده و از منوي ظاهر شده گزينه حداكثر استفاده(مبلغ) يا حداكثر استفاده (زمان) را انتخاب نماييد. در فرم ظاهر شده مبلغ يا زمان مورد نظر را وارد نماييد. به محض رسيدن به زمان يا استفاده كامل از مبلغ توسط كاربر سيستم مورد نظر به حالت LogOff خواهد رفت.

 براي حذف اين حالت كافيست دوباره استيشن مورد نظر را انتخاب نموده و روي سطر مربوط به آن راست كليك نماييد و از منوي ظاهر شده گزينه حذف حداكثر زمان را انتخاب نماييد محدوديت زماني يا مبلغي لحاظ شده لغو خواهد گشت.

بعدا خواهيد ديد كه انجام اين عمليات در بخش فرمان نيز قابل انجام مي باشد.


بخش فرمان :

اين قسمت از برنامه مربوط به كنترل استيشن ها مي باشد. انجام عملياتي همچون خاموش نمودن استيشن، ريست، قفل نمودن، ايجاد حالت اكانتينگ در استيشن، ارسال فايل ، به روز رساني و ...

تمام عمليات قابل انجام در بخش قبل يعني بخش وضعيت كانكشن نيز در اين بخش قابل انجام است. براي اين منظور بايد روي استيشن مورد نظر راست كليك نموده (به منظور انجام عمليات روي چند استيشن بايد همه آنها را انتخاب نماييد و روي بخش انتخاب شده راست كليك نماييد.

دستورات كاركرد : اين بخش شامل همان دستورات بخش وضعيت كانكشن مي باشد.

دريافت كاركرد : اين بخش نيز براي انتقال كاربر از يك استيشن به استيشن ديگر استفاده مي گردد. روي استيشن جديد راست كليك نموده و با انتخاب اين گزينه و انتخاب استيشن قديم كاركرد استيشن قديم را به جديد منتقل نماييد.

منوي نصب : با انتخاب اين گزينه ، بخشي به برنامه در استيشن ها اضافه خواهد شد كه براي تغيير نام استيشن كاربرد دارد. اين بخش بعدا توضيح داده خواهد شد.

ارسال فايل : با انتخاب اين گزينه و سپس انتخاب فايل مورد نظر، فايل به آدرس My Document استيشن مورد نظر فرستاده خواهد شد.

به روز رساني : در صورتي كه فايل به روز رساني برنامه را دريافت كرده باشيد مي توانيد از اين طريق برنامه را به روز كنيد.

بستن برنامه در استيشن : هنگامي كه مي خواهيد نرم افزار جديدي روي استيشن ها نصب كنيد حتما بايد بوسيله اين گزينه برنامه را در استيشن ها متوقف كنيد. اين كار زماني لازم است كه برنامه جديد شما در هنگام شروع ويندوز اجرا مي گردد. TurboNetManager به نشستن برنامه در شروع ويندوز حساس بوده و جلوي اين امر را مي گيرد. شما با انتخاب اين گزينه از برنامه TurboNetManager در استيشن ها خارج مي گرديد.

»   قبل از نصب هر برنامه در استيشن هاي خود با انتخاب گزينه بستن برنامه در استيشن از برنامه TurboNetManager در آن استيشن خارج شويد.

»   دستورات موجود در بخش فرمان براي استيشن هاي فرستاده مي شود كه علامت تيك در كنار آيكون آنها زده شده باشد در عوض دستورات موجود در منوي راست كليك براي استيشن هاي فرستاده مي شود كه انتخاب (HighLight) شده باشند.

 

حالت اكانتينگ :

با انتخاب اين گزينه براي يك استيشن،‌ كاربر براي استفاده از آن استيشن بايد حتما شناسه و كلمه عبوري كه شما در قسمت اكانت ها براي وي ساخته ايد وارد نمايد. در اين حالت استفاده از استيشن به صورت عادي و يوزر عمومي امكان پذير نيست.

 

اكانتينگ در شروع :

با انتخاب اين گزينه در هنگام لاگ آن شدن سيستم، منوي مربوط به مشتركين نمايش داده مي شود. در اين حالت امكان استفاده از استيشن به صورت عادي و يوزر عمومي امكان پذير مي باشد.

 

غير اكانتينگ :

انتخاب اين گزينه حالات قبلي را غير فعال مي نمايد.

 

سيستم بستن اتوماتيك

براي ورود به سيستم بستن اتوماتيك مي توانيد از اينگونه اقدام كنيد :

پرونده | بستن اتوماتيك

File | Auto Closer

روش استفاده از اين سيستم بدين گونه مي باشد :

به طور مثال مي خواهيم Task Manager را غير فعال كنيم. كافيست وارد Task Manager شويد. (براي اين منظور كافيست دكمه هاي Ctrl+Alt+Delete را بفشاريد) حال به برنامه TurboNetManager  برگرديد مشاهده مي كنيد كه در قسمت "عنوان پنجره"  عبارت "Windows Task Manager" نوشته شده است حال دكمه "اضافه" را كليك كنيد تا اين پنجره به ليست پنجره هاي محدود شده اضافه شود.

»  استيشن ها نبايد در حالت Administrator باشد. شما بايد تمام استيشن ها را با يوزري كه كاربران كافي نت با آن لاگين مي شوند لاگين شويد. در صورتي كه استيشني لاگين نباشد پنجره هاي اضافه شده براي آن استيشن محدود نمي باشد.

مي توانيد عمليات محدود سازي را متوقف كنيد براي اين منظور كافيست بر روي دكمه "غيرفعال كردن" كليك كنيد. با انجام اين كار دسترسي به هيچ پنجره اي محدود نمي‌باشد. براي فعال سازي مجدد سيستم روي دكمه "فعال كردن" كليك كنيد
تعداد بازدید از این مطلب: 2254
بازدید : 2254
اکبر شفیع زاده
19:25
16 دی 1391

نرم افزار RegGenie به صورت تخصصی برای این ساخته شده تا کاربران عادی بتوانند با آسانی با آن کار کنند. قابلیت های پیشرفته در این نرم افزار نیاز کاربران حرفه ای را نیز برطرف میکند. این نرم افزار بهینه سازی با واسط کاربری بسیار ساده و کاربردی خود با قابلیت رفع اشکال 3 مرحله ای به پاکسازی و رفع اشکال رجیستری کامپیوتر شما میپردازد.

RegGenie 2 Fix Your PC - نرم افزار پاکسازی رجیستری

RegGenie چه اشکالاتی را بر طرف میکند؟

  • برطرف کردن مشکل پسوندهای غیر قابل استفاده
  • تمیز کردن برنامه های که در استارت آپ ویندوز قرار دارند
  • تمیزکاری درایور های دارای مشکل
  • مسیرهای اشتباه ثبت شده در رجیستری ویندوز
  • فایل های راهنمای گمشده یا پاک شده نرم افزار ها
  • رفع خطای موجود در نرم افزار ها
  • رفع خطاهای فایل های EXE
  • رفع اشکال نرم افزار ها که با خطا مواجه میشوند
  • رفع خطای فایل های سیستمی نظیر فایل های DLL, Runtime Error,ActiveX Error
  • رفع اشکال سیستم windows Installer
  • رفع مشکل نرم افزار های مرورگر وب Internet Explorers
  • رفع خطای صفحه آبی ویندوز و رفع خطاهای Windows Explorer

بخش های مختلف تشکیل دهنده نرم افزار RegGenie

  • Registry Backup : این بخش یک فایل پشتیبان از کل رجیستری ویندوز شما میگیرد تا در مواقع ضروری بتوانید این فایل را بازگردانی کنید و رجیستری را ترمیم کنید.
  • Registry Defrag : این بخش پراکندگی های موجود در فایل های رجیستری را تصحیح میکند و به اصطلاح رجیستری را دیفرگ Defrag میکند.
  • Windows Startup Manager : این بخش توانایی کنترل فایل هایی که در بالا آمدن ویندوز بارگزاری میشوند را دارد و میتواند آنها را مدیریت کند.
  • AutoScan : این قابلیت منحصر بفرد این نرم افزار این امکان را به شما میدهد که رجیستری به صورت خودکار اسکن شود و در صورت نیاز پاکسازی شود.
  • Safe Scan : با استفاده از این قابلیت از پیش نهاده در این نرم افزار خود نرم افزار در صورت نیاز رجیستری شما را اسکن میکند و بعد از هر تغییر اساسی یک فایل پشتیبان تهیه میکند و در صورت نیاز آن را بازگردانی میکند تا ویندوز شما دچار مشکل نشود.

دانلوددانلود رایگان نرم افزار پاکسازی رجیستری (حجم : 3.08 مگابایت)
دانلودلینک کمکی (راپیدشیر)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir

تعداد بازدید از این مطلب: 2208
بازدید : 2208

دوستان عزیز کدام گزینه را می پسندید؟

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



با سلام به شما دوستان عزیز. شما میتوانید با دانلود بازی های کامپیوتر و بازی کردن تعدادی بازی آنلاین ساعت های زیادی مشغول بازی کردن شوید شما می توانید با نظرات خود هر بازی را که می خواهید در نظرتان بنویسید و ما خیلی سریع آن بازی را در اختیارتان قرار می دهیم در واقع ما یکی از بزرگترین وبلاگ هستیم هیچ وبلاگی تا الان نتوانسته است مانند این وبلاگ 732 نظر و تعدادی نظر خصوصی با فقط 215 مطلب جمع آوری کرده است فقط میخواستم بگم که در قسمت نظرات از طریق فرم بنویس که میخوای نویسنده بشی من تو را انتخاب میکنم مانند برادرم علی شفیع زاده که نویسنده دوم است و اختیار تمام وبلاگ را دارد هر کس با مقدار مهارتش میتواند بخشی را به دست بگیرد با تشکر مدیر وبلاگ akbardownload
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر